11 שעות לפתיחת הקלפיות: משה מונטג נגד מוטי כהן

יוסי אשר No Comments on 11 שעות לפתיחת הקלפיות: משה מונטג נגד מוטי כהן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוכנית המהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן התעמתו הערב במשך רבע שעה חבר מועצת עיריית בית שמש מוטי כהן מול חבר המועצה משה מונטג.

"אבוטבול קיבל הזדמנות לפני 5 שנים להנהיג, הוא קיבל אז 7.500 קולות מתושבי העיר הוותיקה אבל הוא איכזב אותם. 99% מתושבי בית שמש הוותיקה אמרו לא לאבוטבול. לא סתם כל הגוש הציוני החליט לא למשה אבוטבול. אני הייתי אחד מגדולי התומכים של ש"ס, ביקרתי את דרעי 4 פעמים בכלא. אבל הוא הפלה בין יהודים".

כהן מלין כי אבוטבול הבטיח שיבנה דיור לכולם, אבל אבוטבול העביר הכל לחרדים. "ב-5 שנים האחרונות הוא יכל לבנות 10 אלף יח"ד לחרדים אבל הוא התחיל במלחמה ולכן הוא בנה רק ל-500 משפחות חרדיות ברמת בית שמש ג. הבעיה הם משה מונטג ומשה אבוטבול, הם הרסו הכל. יש ציבור של 60 אלף איש שהוא מתעלם מהם".

בשלב זה עלה לשיחה משה מונטג ושאל את כהן "אם אבוטבול בנה רק 500 יח"ד מול 2000 יח"ד למה הם כועסים על אבוטבול? הרי הוא נתן להם בלי סוף דירות?!".

מונטג: במשך 5 שנים מוטי כהן, יום יום עושה הסתה פרועה נגד הציבור החרדי. אנשים שואלים למה אנחנו לא מספרים בצורה ברורה כמה בנינו בעיר הישנה, פיתוח תרבות, עשיה ועוד. מה מוטי כהן עשה למען בית שמש הווןתיקה חוץ מלקלל מבוקר עד ערב.

כהן: אני אומר שמונטג חזק בסיסמאות. אני ישבתי אתו בחדרים סגורים ואני מכיר את הצדדים האחרים שלו. מונטג תכנן את כל ה-25 אלף רק לחרדים והדיר את הציבור הכללי. את ההרשמה לדיור למשתכן עשו בתוך ישיבה כדי להרחיק ולהפחיד חילונים.

האזינו לעימות המרתק.



0 תגובות